Μουντιάλ χωρίς μπύρα, πίτσα και σουβλάκια γίνεται;

nutri-book.gr_mountial-xoris-byra-pitsa-kai-souvlakia-ginetai

Ξεκίνησε το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός του ποδοσφαίρου και εσύ κάνεις δίαιτα; Πώς θα το πεις στους φίλους; «Έλα ρε φίλε…χαλάς την παρέα» και άλλα τέτοια σχόλια τα ακούς συχνά;

Δεν χρειάζεται πανικός, ούτε να κλειστείς στο σπίτι σου μόνος σου!

Καταρχάς, ο πρώτος κανόνας που λέω πάντα: εφόσον είναι προγραμματισμένη η μάζωξη, ξέρεις ότι μπορείς να αλλάξεις την σειρά των γευμάτων σου με τέτοιο τρόπο, ώστε να έχεις να φας το κυρίως γεύμα σου την ώρα του ματς! Άρα και το σουβλάκι μπορείς να φας και την πίτσα και στη ταβέρνα που δείχνει το ματς να φας το ψητό κρέας που επιθυμείς!

Θα μαζευτείτε σπίτι σου! Τέλεια! Οργανώσου και σου δίνω προτάσεις για γρήγορα, εύκολα, χορταστικά σνακ και πάνω απ’ όλα υγιεινά!

  1. Αραβικές πίτες ή τορτίγιες με τυρί χαμηλών λιπαρών & γαλοπούλα ψητή, ψιλοκομμένα λαχανικά, σως με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών & μουστάρδα. Τυλιγμένες ρολάκια ή ψημένες και σαν ατομικές πίτσες!
  2. Σπιτικό ποπ κορν με ελαιόλαδο, λίγο αλάτι, και μπαχαρικά για νοστιμιά (σκόρδο, καπνιστή πάπρικα, κάρυ)!
  3. Τσιπς από αραβικές πίτες! Σε μια λαδόκολλα, ψήνεις τις αραβικές πίτες στον αέρα, αφού τις έχεις αλείψει με λίγο ελαιόλαδο, αλάτι, ρίγανη, μέχρι να τραγανίσουν! Κόψε σε κομμάτια και βάλε σε μπωλάκια
  4. Στικς λαχανικών (καρότα, αγγουράκια, πιπεριές, σέλερυ) και ένα ντιπ με γιαούρτι άπαχο είτε με μουστάρδα ή κέτσαπ, βαλσάμικο, μπαχαρικά, είτε σαν τζατζίκι!
  5. Ποικιλία με τυριά & αλλαντικά χαμηλών λιπαρών, παξιμαδάκια ολικής άλεσης ή κριθαρένια μπουκίτσες!

Μέχρι εδώ όλα καλά! Με το ποτό τι γίνετε; Ξεροσφύρι δεν την βγάζει κανείς βλέποντας μπάλα θα μου πεις! Τα ακίνδυνα από θέμα θερμίδων είναι τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη και οι μπύρες ή το κρασί χωρίς αλκοόλ. Επειδή έχει κάθε μέρα μπάλα, προσπάθησε να μην πιείς πάνω από 1 ποτήρι κρασί ή μπύρα την ημέρα ή αν θες τη βότκα σου ή το ουισκάκι σου μέχρι 3/βδομάδα! Το αλκοόλ γίνεται λίπος στην περιοχή της κοιλιάς, οπότε μην αναρωτιέσαι μετά γιατί έκανες κοιλίτσα!

Και τέλος, κάνε όλα τα υπόλοιπα γεύματα σύμφωνα με το πλάνο διατροφής σου, για να συνεχίζει να «δουλεύει» ο μεταβολισμός σου, μην παραλείπεις το νερό και γυμνάσου, περπάτησε, κολύμπα!

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Θα με βρεις

Ραντεβού κατ' οίκον

22940 99089

Τρίτη - Παρασκευή

09:30 - 13:30 & 18:00 - 21:30 (κατόπιν Ραντεβού)

Newsletter

facebook

twitter

google_plus

youtube

EU e-Privacy Directive

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διαχείριση ελέγχου ταυτότητας, πλοήγησης και άλλων λειτουργιών. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι μπορούμε να εγκαταστήσουμε αυτούς τους τύπους cookies στη συσκευή σας.

Προβολή Πολιτικής Απορρήτου

Δείτε τα έγγραφα της Οδηγίας Ηλεκτρονικού Απορρήτου

Έχετε απαγορεύσει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Έχετε επιτρέψει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.