Πώς να χάσετε τα κιλά των Χριστουγεννιάτικων διακοπών

 nutri-book.gr_pos-na-xasete-ta-kila-ton-xristougenniatikon-diakopon

Σίγουρα, 2 - 3 ημέρες στα γιορτινά τραπέζια το παρακάναμε όλοι λίγο ή πολύ! Όμως, εάν συνεχίσατε τη κραιπάλη και τις υπόλοιπες ημέρες, πριν, ενδιάμεσα και μετά τις γιορτινές ημέρες - αργίες τότε σίγουρα η ζυγαριά έχει ανέβει 2 - 3 κιλά!

Εάν ξεκινήσετε τώρα τη προσπάθεια να τα χάσετε, δεν θα κοπιάσετε ιδιαίτερα και δεν θα χρειαστείτε πάνω από 7 - 10 ημέρες ακολουθώντας τις συμβουλές μου!

  1. Διώξτε ή αποθηκεύστε, όπως σας έχω μάθει, τα γλυκά και τα φαγητά που έχουν περισσέψει!
    βλ. σχετικό άρθρο: Τα περισσεύματα από το γιορτινό τραπέζι
  2. Ξεκινήστε την ημέρα σας με το σύνηθες πρωινό σας και όχι με βασιλόπιτα ή μελομακάρονα.
    βλ σχετικό άρθρο: Επιλογές πρωινού γεύματος
  3. Συνηθίστε να τρώτε κάτι ελαφρύ για δεκατιανό και ελαφρύ μεσημεριανό στη δουλειά και γενικά ακολουθείστε το κανόνα των 5 - 6 μικρών γευμάτων κατά τη διάρκεια της ημέρας με απόσταση μεταξύ τους 3 - 4 ώρες. Έτσι δεν θα πεινάτε και θα ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας.
    βλ σχετικό άρθρο: Σνακ για την δουλειά
  4. Μην πιείτε αλκοόλ και αναψυκτικά. Πιείτε αρκετό νερό, μέχρι 2 καφέδες την ημέρα και αφεψήματα π.χ. τσάι, χαμομήλι, λουίζα, φασκόμηλο, κλπ. Έτσι, θα ενυδατωθείτε καλά και θα φύγει η κατακράτηση υγρών που έχετε λόγω της κατανάλωσης αλκοόλ και περισσότερο αλατισμένων φαγητών.
  5. Αυξήστε τα φρούτα, τους φυσικούς χυμούς και τα λαχανικά γιατί αυτές τις ημέρες σίγουρα τα ξεχάσατε και επιπλέον θα σας βοηθήσουν να χορταίνεται με λίγες θερμίδες σε αντίθεση με τα γλυκά! Και επιπλέον, βοηθούν στην αποφυγή της κατακράτησης υγρών.
  6. Το κύριο γεύμα, πάντα να το συνοδεύετε με σαλάτα απλής μορφής (μόνο λαχανικά με ελαιόλαδο, ξύδι, λεμόνι, ξύδι μπαλσάμικο, όχι φρούτα, ξηρούς καρπούς, ζυμαρικά και σως μαζί με τα λαχανικά) και ακόμα καλύτερα να τρώτε πρώτα τη σαλάτα και μετά το φαγητό σας για να χορταίνεται πιο γρήγορα και ευκολότερα.
  7. Μπορείτε να μειώσετε τη μερίδα σας, σερβίροντας σε μικρότερο πιάτο π.χ. στο πιάτο του φρούτου.
    βλ σχετικά άρθρα: Η σωστή μερίδα και Ποια πρέπει να είναι η μερίδα μου για να χάσω βάρος;
  8. Τέλος, περπατήστε, αθληθείτε, επισκεφτείτε και πάλι το γυμναστήριο!

Όσο πιο γρήγορα ακολουθήσετε αυτές τις συμβουλές, τόσο λιγότερο θα κοπιάσετε για να χάσετε αυτά τα 2 - 3 κιλά!

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Θα με βρεις

Ραντεβού κατ' οίκον

22940 99089

Τρίτη - Παρασκευή

09:30 - 13:30 & 18:00 - 21:30 (κατόπιν Ραντεβού)

Newsletter

Please enable the javascript to submit this form

Όροι και Προϋποθέσεις

facebook

twitter

google_plus

youtube

EU e-Privacy Directive

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διαχείριση ελέγχου ταυτότητας, πλοήγησης και άλλων λειτουργιών. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι μπορούμε να εγκαταστήσουμε αυτούς τους τύπους cookies στη συσκευή σας.

Προβολή Πολιτικής Απορρήτου

Δείτε τα έγγραφα της Οδηγίας Ηλεκτρονικού Απορρήτου

Έχετε απαγορεύσει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Έχετε επιτρέψει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Essential SSL