Μεσογειακό μενού

nutri-book.gr_mesogeiako-menou

Μεσογειακή διατροφή: ευεργετικοί συνδυασμοί τροφίμων που προλαμβάνουν τα περισσότερα νοσήματα και φροντίζουν και τη ψυχική μας υγεία!

  • 1 φορά/βδομάδα όσπρια (φακές, ρεβύθια, φασόλια, γίγαντες, κουκιά, φάβα)
  • 1 φορά/βδομάδα λαδερό (αρακά, φασολάκια, μπάμιες, μπριάμ, αγκινάρες, ιμάμ)
  • 1 φορά/βδομάδα ρύζι ή μακαρόνια (γεμιστά, μακαρονάδα)
  • 2 φορές/βδομάδα ψάρι
  • 1 φορά/βδομάδα άσπρο κρέας (κοτόπουλο, γαλοπούλα, κουνέλι)
  • 1 φορά/βδομάδα κόκκινο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό)

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Θα με βρεις

Ραντεβού κατ' οίκον

22940 99089

Τρίτη - Παρασκευή

09:30 - 13:30 & 18:00 - 21:30 (κατόπιν Ραντεβού)

Newsletter

Please enable the javascript to submit this form

Όροι και Προϋποθέσεις

facebook

twitter

google_plus

youtube

EU e-Privacy Directive

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διαχείριση ελέγχου ταυτότητας, πλοήγησης και άλλων λειτουργιών. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι μπορούμε να εγκαταστήσουμε αυτούς τους τύπους cookies στη συσκευή σας.

Προβολή Πολιτικής Απορρήτου

Δείτε τα έγγραφα της Οδηγίας Ηλεκτρονικού Απορρήτου

Έχετε απαγορεύσει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Έχετε επιτρέψει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Essential SSL