Νηστεία και απώλεια κιλών (μέρος 2ο)

nisteia-kai-apoleia-kilon-meros-2o

Για να πετύχουμε τη μέγιστη δυνατή πρόσληψη πρωτεϊνών στη περίοδο της νηστείας, θα πρέπει να συνδυαστούν τα όσπρια με δημητριακά (π.χ. φακές με ρύζι (φακόρυζο), ή 1 φέτα ψωμί με τα όσπρια μας ή πατάτα με φασολάδα) ή όσπρια μαγειρεμένα με ταχίνι.

Επίσης καλή πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, είναι τα θαλασσινά (καλαμάρια, σουπιά, χταπόδι, γαρίδες).

Το σίδηρο σε περίοδο νηστείας τον παίρνουμε από τα όσπρια, τα θαλασσινά και αρκετά λαχανικά. Για την καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου καλό θα είναι να υπάρχει μια πηγή βιταμίνης C στο γεύμα μας π.χ. όσπρια σε συνδυασμό με σαλάτα που θα έχει χυμό λεμόνι ή να έχει ντομάτα & πιπεριά πλούσιες πηγές βιταμίνης C, στη φασολάδα, στους γίγαντες και στις φακές βάζοντας λίγο χυμό ντομάτας έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα και κάτι αντίστοιχο μπορούμε να κάνουμε και με τα θαλασσινά μας.

Καλό θα είναι για καμιά ώρα μετά το γεύμα να αποφεύγουμε το καφέ ή το τσάι ή τη σοκολάτα για να γίνεται πλήρης απορρόφηση του σιδήρου.

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Θα με βρεις

Ραντεβού κατ' οίκον

22940 99089

Τρίτη - Παρασκευή

09:30 - 13:30 & 18:00 - 21:30 (κατόπιν Ραντεβού)

Newsletter

Please enable the javascript to submit this form

Όροι και Προϋποθέσεις

facebook

twitter

google_plus

youtube

EU e-Privacy Directive

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διαχείριση ελέγχου ταυτότητας, πλοήγησης και άλλων λειτουργιών. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι μπορούμε να εγκαταστήσουμε αυτούς τους τύπους cookies στη συσκευή σας.

Προβολή Πολιτικής Απορρήτου

Δείτε τα έγγραφα της Οδηγίας Ηλεκτρονικού Απορρήτου

Έχετε απαγορεύσει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Έχετε επιτρέψει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Essential SSL