Κεράσια

nutri-book_kerasia

Κεράσια: Το Φρούτο Αυτού Του Μήνα

Τα κεράσια περιέχουν αρκετά μεταλλικά άλατα, φυτικές ίνες και ελαγικό οξύ.

Είναι ιδιαίτερα πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη B, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο και χαλκό.

Ένα κεράσι αποδίδει περίπου 4 θερμίδες. Μία μερίδα κεράσια είναι 10-12 κεράσια και μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ ισορροπημένο και πλούσιο σνακ ή μαζί με ημίπαχο γιαούρτι ή γάλα στο μπλέντερ μαζί με πολλά παγάκια ένα τέλειο με λίγες θερμίδες milkshake-smoothies

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Θα με βρεις

Ραντεβού κατ' οίκον

22940 99089

Τρίτη - Παρασκευή

09:30 - 13:30 & 18:00 - 21:30 (κατόπιν Ραντεβού)

Newsletter

Please enable the javascript to submit this form

Όροι και Προϋποθέσεις

facebook

twitter

google_plus

youtube

EU e-Privacy Directive

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διαχείριση ελέγχου ταυτότητας, πλοήγησης και άλλων λειτουργιών. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι μπορούμε να εγκαταστήσουμε αυτούς τους τύπους cookies στη συσκευή σας.

Προβολή Πολιτικής Απορρήτου

Δείτε τα έγγραφα της Οδηγίας Ηλεκτρονικού Απορρήτου

Έχετε απαγορεύσει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Έχετε επιτρέψει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Essential SSL