Διατροφή για μια υγιή εγκυμοσύνη #1

nutri-book.gr_diatrofi-gia-mia-ygii-egkymosyni

Εύκολες και βασικές οδηγίες για τη διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για υγιή ανάπτυξη και των 2 σας.

Πηγές φυλλικού οξέος για μια υγιή εγκυμοσύνη

Φυλλικό οξύ: Προστατεύει ενάντια σε δυσπλασίες του νωτιαίου σωλήνα, συνίσταται η λήψη συμπληρώματος ένα μήνα πριν τη σύλληψη ή σε περιπτώσεις έλλειψης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Πηγές: Δημητριακά ολικής άλεσης, όσπρια, ξηροί καρποί, πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

nutri-book.gr_diatrofi-gia-mia-ygii-egkymosyni_filiko.jpg

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Θα με βρεις

Ραντεβού κατ' οίκον

22940 99089

Τρίτη - Παρασκευή

09:30 - 13:30 & 18:00 - 21:30 (κατόπιν Ραντεβού)

Newsletter

facebook

twitter

google_plus

youtube

EU e-Privacy Directive

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διαχείριση ελέγχου ταυτότητας, πλοήγησης και άλλων λειτουργιών. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι μπορούμε να εγκαταστήσουμε αυτούς τους τύπους cookies στη συσκευή σας.

Προβολή Πολιτικής Απορρήτου

Δείτε τα έγγραφα της Οδηγίας Ηλεκτρονικού Απορρήτου

Έχετε απαγορεύσει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Έχετε επιτρέψει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.