Τι τρώμε την ημέρα του Μαραθωνίου;

nutri-book.gr_ti-trome-tin-imera-tou-marathoniou

Το τελευταίο γεύμα το προηγούμενο βράδυ του αγώνα λαμβάνεται συνήθως 10-12 ώρες πριν το αγώνα και θα πρέπει 3-4 ώρες πριν τον αγώνα να καταναλωθεί ένα πλούσιο σε υδατάνθρακες πρωινό για να μεγιστοποιηθούν έτσι τα αποθέματα γλυκογόνου.

Προτεινόμενες επιλογές για πρωινό:

  1. Χυμό φυσικό και τοστ με τυρί
  2. Φρούτα, ψωμί και αυγό
  3. Κουλούρι θεσ/κης με τυρί
  4. Ρυζόγαλο με λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς
  5. Ρύζι με γιαούρτι ή μακαρόνια με γιαούρτι
  6. Κουάκερ με μέλι και αποξηραμένα φρούτα με λίγο γάλα
  7. Το milkshake της εβδομάδας ή το τονωτικό smoothie που σας έχω προτείνει

Κατά τη διάρκεια του αγώνα θα πρέπει να πίνετε νερό και ισοτονικά υγρά σε όλους τους σταθμούς. Κάθε φορά 2-3 γουλιές είναι αρκετές!

Καλό θα είναι όσοι χειρίζεστε τα τζελάκια υδατανθράκων στη διάρκεια της προετοιμασίας και τα έχετε συνηθίσει χωρίς ανεπιθύμητες παρενέργειες (π.χ. διάρροια, εμετό, κλπ) να είστε εφοδιασμένοι με 3-4. Πρέπει κάθε 45-50’ διαδρομής να καταναλώνετε 1 τζελάκι και στο πρώτο σταθμό αμέσως μετά νερό! Έτσι θα προλάβετε συμπτώματα υπογλυκαιμίας και η απόδοσή σας θα είναι η καλύτερη δυνατή!

Όσοι δεν τα έχετε συνηθίσει μην επιχειρήσετε πρώτη φορά την ημέρα του αγώνα να φάτε έστω και ένα γιατί είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα εγκαταλείψετε τον αγώνα. Ο ανεφοδιασμός στους σταθμούς με νερό και ισοτονικά είναι αρκετός!

Τα ρούχα σας πρέπει να είναι ελαφριά! Σορτσάκι, κοντομάνικο μπλουζάκι! Όχι φούτερ ή φόρμα! Ο ιδρώτας πρέπει να εξατμίζεται και όχι να υγροποιείται ή να μένει στα ρούχα γιατί τότε η προσπάθεια του οργανισμού για να κρατήσει τη θερμοκρασία του σώματος σε φυσιολογικά επίπεδα γίνεται δύσκολη και υπάρχει κίνδυνος θερμοπληξίας ή γρήγορης εξάντλησης και αποτυχία τερματισμού!

Μετά το τερματισμό άμεσα θα πρέπει να ενυδατωθείτε και να πάρετε υδατάνθρακες! Μέσα σε 30’ από το τερματισμό να έχετε φάει 1 μπανάνα και να έχετε πιεί 500ml νερό τουλάχιστον ή να έχετε πιει ένα μπουκαλάκι με ισοτονικό υγρό!

Αφού έχει προηγηθεί το μικρογεύμα αυτό, μέσα στις επόμενες 3 ώρες να φάτε γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες π.χ. μακαρόνια, πατάτες, ρύζι και να ακολουθήσουν άλλα 1 ή 2 γεύματα κάθε 3-4 ώρες πλούσια σε υδατάνθρακες όπως οι επιλογές που σας προτείνω στις ημέρες 5-6-7 από το πρόγραμμα διατροφής! Οι επόμενες ημέρες ξεκούρασης πρέπει να είναι πλούσιες νε νερό, φρούτα και λαχανικά για να ενυδατωθείτε πλήρως και να ανεφοδιαστείτε με τα απαραίτητα ιχνοστοιχεία και βιταμίνες για την πλήρη αποκατάσταση του οργανισμού!

Καλή επιτυχία!

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Θα με βρεις

Ραντεβού κατ' οίκον

22940 99089

Τρίτη - Παρασκευή

09:30 - 13:30 & 18:00 - 21:30 (κατόπιν Ραντεβού)

Newsletter

facebook

twitter

google_plus

youtube

EU e-Privacy Directive

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διαχείριση ελέγχου ταυτότητας, πλοήγησης και άλλων λειτουργιών. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι μπορούμε να εγκαταστήσουμε αυτούς τους τύπους cookies στη συσκευή σας.

Προβολή Πολιτικής Απορρήτου

Δείτε τα έγγραφα της Οδηγίας Ηλεκτρονικού Απορρήτου

Έχετε απαγορεύσει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Έχετε επιτρέψει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.