Τα κιλά που πήρα το Πάσχα πώς θα τα χάσω;

nutri-book.gr_ta-kila-pou-pira-to-pasxa-pos-tha-ta-xaso

Είναι βέβαιο πως όλοι χαλαρώνουμε στις διακοπές του Πάσχα και δεν σκεφτόμαστε τόσο τι πρέπει να φάμε και τι όχι. Δίνουμε άφεση αμαρτιών στον εαυτό μας για τις λίγες αυτές μέρες «απόλαυσης» που έχουμε μέσα στο χρόνο. Όμως σε αρκετές περιπτώσεις η ζυγαριά μας επαναφέρει στη πραγματικότητα…

Τα παραπανίσια αυτά κιλά, είναι παροδικά και θα χαθούν εύκολα, εφ’ όσον ακολουθηθεί ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης γιατί ακόμα δεν έχει προλάβει ο οργανισμός να τα αφομοιώσει και έτσι ακολουθώντας ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής μπορούν να χαθούν εύκολα και μόνιμα.

Τα κιλά αυτά δεν θα πρέπει να πανικοβάλλουν κανένα και δεν χρειάζεται να οδηγούμαστε σε στερήσεις, οι οποίες τελικά έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά και μπορεί να δημιουργήσουν ακόμα και προβλήματα υγείας.

Καταρχάς, ο μέγιστος αριθμός κιλών που θα πρέπει να χάσει κάποιος είναι έως 4 κιλά το μήνα για να έχει πρωτίστως καλή υγεία σωματική και ψυχική. Με μικρά τρικ μπορεί να επιτευχθεί απώλεια κιλών, σε υγιή άτομα πάντα, η οποία όμως θα ποικίλλει από άτομο σε άτομο γιατί όπως έχουμε προαναφέρει η δίαιτα πρέπει να είναι εξατομικευμένη.

  • Απαραίτητο το πρωινό και τα 5 μικρά γεύματα μέσα στη μέρα γιατί μας δίνουν ενέργεια και αποτρέπουν το συνεχές τσιμπολόγημα που μας προσδίδει θερμίδες που δε χρειαζόμαστε.
  • Σερβίρουμε πρώτα ένα βαθύ πιάτο σαλάτα με 1-2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο. Ξεκινώντας με τη σαλάτα, χορταίνουμε σε μεγάλο βαθμό γιατί οι φυτικές ίνες που έχουν όλα τα λαχανικά μας φουσκώνουν και δημιουργούν αίσθημα κορεσμού. Έτσι θα φάμε μικρότερη ποσότητα φαγητού, εξοικονομώντας θερμίδες. Τέλος, οι φυτικές ίνες καθυστερούν τη χώνεψη και δε πεινάμε σύντομα μετά το γεύμα, αποφεύγοντας το τσιμπολόγημα.
  • Μπορείτε να σερβίρετε το φαγητό σας σε μικρότερο πιάτο. Με αυτό τον τρόπο θα τρώτε από όλα τα φαγητά που τρώγατε και πριν αλλά σε μικρότερη ποσότητα και θα κερδίσετε έτσι αρκετές θερμίδες.
  • Μειώστε το αλάτι στο φαγητό σας. Η κατακράτηση υγρών θα μειωθεί και θα νιώσετε άμεσα να «ξεφουσκώνεται».
  • Καλό θα είναι να μειώσετε τη κατανάλωση κρέατος σε 1 φορά/βδομάδα για το κόκκινο και 1 φορά/βδομάδα για το άσπρο και να το αντικαταστήσετε με λαδερά, όσπρια και ψάρι, τρόφιμα πολύ θρεπτικά, πλούσια σε βιταμίνες και με λιγότερες θερμίδες από το κρέας.

Μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό και καλό θα είναι να εντάξετε και την άσκηση ή το περπάτημα τουλάχιστον 3 φορές/βδομάδα στο πρόγραμμά σας για να επιτευχθεί πιο γρήγορα ο στόχος σας αλλά κυρίως για να διατηρηθεί η απώλεια των κιλών.

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Θα με βρεις

Ραντεβού κατ' οίκον

22940 99089

Τρίτη - Παρασκευή

09:30 - 13:30 & 18:00 - 21:30 (κατόπιν Ραντεβού)

Newsletter

Please enable the javascript to submit this form

Όροι και Προϋποθέσεις

facebook

twitter

google_plus

youtube

EU e-Privacy Directive

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διαχείριση ελέγχου ταυτότητας, πλοήγησης και άλλων λειτουργιών. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι μπορούμε να εγκαταστήσουμε αυτούς τους τύπους cookies στη συσκευή σας.

Προβολή Πολιτικής Απορρήτου

Δείτε τα έγγραφα της Οδηγίας Ηλεκτρονικού Απορρήτου

Έχετε απαγορεύσει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Έχετε επιτρέψει την εγκατάσταση cookies στη συσκευή σας. Η απόφαση αυτή είναι αναστρέψιμη.

Essential SSL