Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Τσικνοπέμπτη προ των πυλών!

nutri-book.gr_tsiknopempti-pro-ton-pylon

Η καλή οργάνωση μας σώζει από τον πανικό της τελευταίας στιγμής…και από τις δικαιολογίες του τύπου έλα μωρέ δεν πειράζει μια μέρα είναι!

Σκεφτείτε και οργανώστε στο μυαλό σας, καταρχάς εάν θα βγείτε να τσικνίσετε σε ταβέρνα, σε κάποιο φιλικό σπίτι ή θα τσικνίσετε στο σπίτι σας, μόνοι ή με μεγάλη παρέα!

Αναλόγως, λοιπόν την περίσταση σκεφτείτε πώς θα οργανώσετε τα γεύματά της ημέρας εκείνης με τέτοιο τρόπο ώστε να μην πεινάτε μέχρι το βράδυ. Μικρά τακτικά γεύματα ανά 3 ώρες περίπου περιορίζουν σημαντικά το αίσθημα της πείνας& μαζί με ένα ελαφρύ μεσημεριανό δεν θα «πέσετε με τα μούτρα» στο βραδινό τραπέζι!

Με πιο χορταστικά σνακ όπως το γιαούρτι, τους ξηρούς καρπούς, σαλάτα με λίγο τυρί ή με φρούτο & ξηρούς καρπούς ή κάποιο μικρό σάντουιτς με αυγό, τυρί & λαχανικά ή με τόνο ή σολομό & λαχανικά (αφού το βράδυ έχει κρεατοφαγία) ή ακόμα και σάντουιτς με ταχίνι & μέλι, θα είστε όλη την ημέρα γεμάτοι ενέργεια και δεν θα σκεφτείτε ούτε για μια στιγμή «αχ πεινάω πότε θα έρθει το βράδυ»!

Στο τραπέζι επιλέξτε να ξεκινήσετε το γεύμα σας με ένα γεμάτο πιάτο σαλάτα και μετά γεμίστε μια φορά το πιάτο σας με τη ποικιλία των μεζέδων που θέλετε! Γεμίζετε το πιάτο μέχρι τη φάσα του πιάτου και χωρίς να σχηματίσετε βουνό! Επίσης, θα πρέπει όλα μαζί ορεκτικά π.χ. πίτα ή πατάτες τηγανητές, αλείμματα π.χ. τζατζίκι, και κρεατικά να είναι μια μερίδα!!!! Πιείτε και 1-2 ποτήρια κρασί ή μπύρα και έτσι θα έχετε τσικνίσει χωρίς να βαρυστομαχιάσετε και χωρίς να σας ζώσουν οι τύψεις την άλλη μέρα!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση