Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

5 απλά βήματα..για να μειώσουμε το αλάτι σε λιγότερο από 5 γρ την ημέρα

Το infographic σχεδιάστηκε στο πλαίσιο της 1ης Ημερίδας για τη Μείωση Αλατιού, η οποία συνδιοργανώθηκε από τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ), το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο και τον Πανελλήνιο Σύλλογο Διαιτολόγων-Διατροφολόγων (ΠΣΔΔ) την Παρασκευή 4  Νοεμβρίου 2016 στο αμφιθέατρο του Συνεδριακού Κέντρου του Γεωπονικού πανεπιστημίου.

Συγγραφή & Επιμέλεια: κα Λιάνα Πούλια (ΠΣΔΔ) και Δ/νση Διατροφικής Πολιτικής και Ερευνών του ΕΦΕΤ

Αυτά είναι τα βήματα:

  1. Κοιτάω τις ετικέτες τροφίμων και επιλέγω τρόφιμα με λιγότερο αλάτι.
  2. Ζητάω από το φούρνο της γειτονιάς ψωμί με λιγότερο αλάτι.
  3. Ζητάω στα εστιατόρια να μην προσθέσουν αλάτι στις μερίδες μου.
  4. Αντικαθιστώ σταδιακά το αλάτι με μυρωδικά στο μαγείρεμα.
  5. Δεν προσθέτω αλάτι στο πιάτο μου.

Και να θυμάστε:

  1. Η μείωση του αλατιού είναι σημαντική για όλους και όχι μόνο για τα άτομα με υπέρταση.
  2. Το αλάτι Ιμαλαΐων καθώς και τα υπόλοιπα ορυκτά άλατα, περιέχουν κυρίως χλωριούχο νάτριο όπως το κοινό αλάτι.
  3. 5 γρ. αλατιού αντιστοιχούν στο αλάτι που προσθέτουμε στο φαγητό αλλά και σε αυτό που υπάρχει ήδη στα τρόφιμα.
  4. Εάν ένα τρόφιμο στα 100 γρ. περιέχει 0,3 γρ. αλατιού ή λιγότερο, τότε είναι χαμηλό σε αλάτι.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε την αφίσα σε πραγματικό μέγεθος.

Μπορείτε να κατεβάσετε την αφίσα στα Ελληνικά πατώντας εδώ:

Μπορείτε να κατεβάσετε την αφίσα στα Αγγλικά πατώντας εδώ:

 

Πηγή hda.gr

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση