Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Τσιμπολόγημα χωρίς ενοχές

Θέλετε να πιείτε ένα κρασί με φίλους το βράδυ ή να δείτε μια ταινία και να τσιμπολογήσετε κάτι;

Καλό είναι αυτή η συνήθεια, να μην είναι ο κανόνας! Γιατί εάν έχετε ήδη φάει το βραδινό σας, ότι επιπλέον τσιμπολογήσετε σας «γεμίζει» θερμίδες που δεν χρειάζεστε, οπότε εάν γίνεται συχνά, το βάρος σας θα αρχίσει να αυξάνεται. Είναι πολύ σημαντικό επίσης, να τρώτε καθισμένοι στο τραπέζι ή στο κήπο ή στη βεράντα σας και να τρώτε χωρίς κάτι άλλο να σας αποσπάει την προσοχή, π.χ. η τηλεόραση, γιατί έτσι δεν προσέχετε τι και πόσο τρώτε!

Σνακ που μπορείτε να φάτε άφοβα χωρίς ενοχές λοιπόν υπάρχουν και είναι και πάρα πολύ γευστικά!

  1. Φτιάξτε σπιτικό ποπ κορν με λίγο ελαιόλαδο, χωρίς αλάτι και κάντε το γευστικό προσθέτοντας, σκόρδο, κάρυ, πάπρικα ή όποιο άλλο μπαχαρικό σας αρέσει!
  2. Ψήστε τορτίγιες ή αραβικές πίτες, πασπαλισμένες με διάφορα μυρωδικά και φτιάξτε υγιεινά τσιπς.
  3. Γεμίστε αραβικές πίτες ή τορτίγιες με τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα ή περίσσευμα από κοτόπουλο, τριμμένο καρότο, λάχανο ή αγγουράκι και ντομάτα.
    Κόψτε ρολάκια και συνοδέψτε με σως από γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, μουστάρδα και μπαχαρικά ή μυρωδικά της αρεσκείας σας.
  4. Προσφέρετε μπαστουνάκια λαχανικών και φρούτα: καρότα, αγγουράκια, σύκα, σταφύλι συνοδεύουν πολύ ωραία ένα ποτήρι κρασί!
  5. Αγοράστε τυρί  με χαμηλά λιπαρά και συνδυάστε το με κριτσίνια ή παξιμαδάκια πολύσπορα ή κρίθινα, αγγουράκια, ντοματίνια και λίγες ελιές.
  6. Κάντε μια φρουτοσαλάτα με 2 μερίδες φρούτων (π.χ.10 ρόγες σταφύλι & 1 φέτα καρπούζι) και συνδυάστε με 1 χούφτα ανάλατους και κατά προτίμηση ωμούς ξηρούς καρπούς.
  7. Απολαύστε μια γρανίτα ή 2 μπάλες σορμπέ
  8. Πιείτε άφοβα αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη, παγωμένο τσάι χωρίς ζάχαρη, σόδα ή νερό με φύλλα δυόσμου και λίγο στυμμένο λεμόνι ή μπύρα χωρίς αλκοόλ για ακόμα λιγότερες θερμίδες, αλλά με ωραία γεύση.

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση