Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Χάσε κιλά χωρίς να πεινάς!

Καταρχάς για να είναι το αίσθημα της πείνας ελεγχόμενο, τρώμε πάντα πρωινό!

Το πρωινό βοηθάει να ξεκινήσετε την ημέρα σας με ενέργεια, καθώς το τελευταίο γεύμα που σας έδωσε ενέργεια ήταν το τελευταίο της προηγούμενης ημέρας. Επίσης, τρώγοντας πρωινό, «ξυπνάτε» τον μεταβολισμό σας, άρα καίτε περισσότερες θερμίδες!

Κάντε τακτικά γεύματα, ανά 3-4 ώρες! Τόσο τακτικά γεύματα σημαίνουν ότι δεν «ξελιγώνεστε» στην πείνα μέχρι το επόμενο γεύμα, άρα τρώτε όσο έχετε ανάγκη και όχι περισσότερο.

Πιείτε 1-2 ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα. Πολλές φορές, ο οργανισμός μας μπερδεύει το αίσθημα της πείνας με αυτό της δίψας και τρώμε χωρίς να το έχουμε ανάγκη!

Όταν διψάτε, να πίνετε νερό και όχι χυμό, γάλα ή αναψυκτικά γιατί για να σας ξεδιψάσουν αυτές οι επιλογές, θα πρέπει να πιείτε πάνω από ένα ποτήρι σε ποσότητα και μαζί να σας δώσουν περιττές θερμίδες!

Ξεκινήστε το γεύμα σας, μεσημεριανό και βραδινό, από ένα μεγάλο μπωλ σαλάτα με λεμόνι ή ξύδι ή μπαλσάμικο και 1 κουταλιά ελαιόλαδο ή το χειμώνα με ένα μπωλ σούπα λαχανικών. Το αίσθημα του κορεσμού δεν θα αργήσετε να το καταλάβετε.

Τέλος, σερβίρετε το φαγητό σας σε πιάτο μικρότερο σε διάμετρο, από το συνηθισμένο, και το πιάτο να έχει φάσα – «όριο». Έτσι, θα σερβίρετε μικρότερη μερίδα, αλλά το μάτι θα βλέπει το πιάτο γεμάτο!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση