Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Σαλάτες

nutri book.gr Fresh Salads

Περιέχουν: λαχανικά, μυρωδικά και βότανα εποχής

Νοστιμίζουμε με ελαιόλαδο, ξύδι, λεμόνι, ξύδι βαλσάμικο, αλάτι με μέτρο, μπαχαρικά

Μπορεί να είναι ωμή, βραστή, ψητά λαχανικά ή συνδυασμός αυτών.

Πλούσια σε φυτικές ίνες για την καλή λειτουργία του εντέρου μας (αποφυγή δυσκοιλιότητας), περιέχουν πολλές βιταμίνες, αντιοξειδωτικά & αντικαρκινικά στοιχεία που προστατεύουν τον οργανισμό μας.

Όσο πιο σκούρο και έντονο χρώμα έχουν τα λαχανικά τόσο πιο πλούσια σε βιταμίνες

Καθημερινά με το μεσημεριανό φαγητό 1 βαθύ πιάτο σαλάτα!

Λαχανικά που μπορούμε να έχουμε για σαλάτα:

  • Αγκινάρες
  • σπαράγγια
  • φασολάκια
  • παντζάρια
  • μπρόκολο
  • λάχανο
  • κουνουπίδι
  • καρότο
  • σέλινο
  • μαρούλι
  • αγγούρι
  • κρεμμύδι
  • μελιτζάνα
  • πράσα
  • μπάμιες
  • χόρτα
  • πιπεριές
  • ντομάτες
  • σπανάκι
  • κολοκυθάκια
  • πράσινη
  • σαλάτα μανιτάρια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Σαλάτες που περιέχουν κοτόπουλο, τυρί, παξιμάδι, ξηρούς καρπούς, τόνο, θαλασσινά, σολομό, όσπρια, ζυμαρικά κλπ συνήθως φτάνουν σε θρεπτική αξία τις θερμίδες ενός κανονικού γεύματος και πολλές φορές μπορεί και να το ξεπεράσουν, γι΄αυτό όταν μιλάμε για σαλάτα αναφερόμαστε μόνο σε λαχανικά!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση