Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Τι είναι η Μέθοδος Pilates και γιατί να την προτιμήσω

nutri-book pilates

Γράφει η Χανή Βάσια (Καθηγήτρια φυσικής αγωγής, Head Personal Trainer Sportview)

Η μέθοδος που πήρε το όνομα του δημιουργού της J.H.PILATES στη χώρα μας ειδικότερα τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει μεγάλη ζήτηση από τους ασκούμενους, είτε σε ομαδικό, είτε σε ατομικό επίπεδο. Είναι ένα σύνολο ασκήσεων που εκτελείται σε ειδικά μηχανήματα (reformer, tower, barrel, wunda chair) αλλά και στο έδαφος με ή χωρίς χρήση εξοπλισμού (μπάλες, magic circle, foam roller, elastic bands).

Είναι ένα είδος άσκησης που απαιτεί αυτοσυγκέντρωση, έλεγχο του σώματος, εστίαση στην αναπνοή. Στοχεύει στην ενεργοποίηση του κέντρου του σώματος (Powerhouse) και απαιτεί ακρίβεια στις κινήσεις.

Τα οφέλη που θα αποκομίσει ο ασκούμενος από τη μέθοδο Pilates θα βελτιώσουν σαφώς την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής του. Δουλεύει τον πυρήνα από μέσα προς τα έξω, δυναμώνει τους μύες της κοιλιακής χώρας και της πλάτης με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η στάση του σώματος. Αποσυμπιέζει τη σπονδυλική στήλη και μακραίνει τους μύες του σώματος. Βελτιώνει την αναπνοή, τον έλεγχο του σώματος αλλά και την πνευματική εστίαση. Μαθαίνει το σώμα να σκέφτεται για τον εαυτό του.

Λόγω της ιδιαιτερότητας της μεθόδου, καλό θα είναι οι ασκούμενοι να προτιμήσουν την εκγύμναση τους σε ατομικό επίπεδο είτε σε ένα ολιγομελές τμήμα. Σίγουρα τα αποτελέσματα θα τους δικαιώσουν. Όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο J.H.PILATES “Σε 10 μαθήματα θα αισθανθούμε τις αλλαγές, σε 20 θα δούμε τις αλλαγές και σε 40 θα έχουμε πετύχει ένα καινούργιο σώμα."

 

Χανή Βάσια (Καθηγήτρια φυσικής αγωγής, Head Personal Trainer Sportview)
Κολοκοτρώνη 101, Πεύκη - 2108065842

Βιβλιογραφία : Ultimate Pilates of Greece

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση