Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Σίδηρος & Βιταμίνη C

vit-c-iron

Ο σίδηρος απορροφάται καλύτερα όταν συνδυάζεται στο ίδιο γεύμα με κάποια πηγή βιταμίνης C.

Τρόφιμα πλούσια σε σίδηρο είναι: θαλασσινά, συκώτι, κόκκινο κρέας, όσπρια, σύκα και όλα τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι, η ρόκα κλπ.

Πλούσιες πηγές βιταμίνης C είναι η πιπεριά, το λάχανο, η ντομάτα, ο μαϊντανός, το κουνουπίδι και το μπρόκολο, το ακτινίδιο, η φράουλα, τα μούρα, το ρόδι και το ροδάκινο με πρωταθλητές τη πιπεριά και το μαϊντανό! Και εννοείται και τα εσπεριδοειδή όπως λεμόνι, πορτοκάλι, μανταρίνι κλπ.

Άρα για παράδειγμα δεν χρειάζεται κάθε φορά που τρώτε κόκκινο κρέας, συκώτι και φακές να πίνετε και 1 ποτήρι πορτοκαλάδα αλλά να φάτε για σαλάτα λάχανο με λεμόνι, ή να βάλετε ντομάτα στις φακές ή να φάτε πιπεριά!!!!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση