Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Οι κανόνες της Τσικνοπέμπτης

tsiknopemT

Καταρχάς δεν πρέπει να σας πιάνει πανικός! Ο πανικός οδηγεί στην υπερφαγία, μετά έρχεται η βαρυστομαχιά και η δυσαρέσκεια, ακολουθούν οι τύψεις και όλα αυτά είναι ένας φαύλος κύκλος που δεν θα τελειώσει ποτέ εάν δεν ακολουθήσετε κάποιες απλές συμβουλές!

  1. Δεν παραλείπετε κανένα γεύμα μέχρι την ώρα της εξόδου. Συνεχίζετε να τρώτε κάθε 3-4 ώρες όπως είναι το πρόγραμμά σας.
  2. Εφοόσον το τραπέζι είναι βραδινό αντιστρέφετε το βραδινό με το μεσημεριανό γεύμα έτσι ώστε να αφήσετε το κυρίως γεύμα για το βράδυ.
  3. Ξεκινάτε το γεύμα σας με σαλάτα (ωμά ή βραστά ή ψητά λαχανικά με ελαιόλαδο, λεμόνι ή ξύδι). Παραγγείλτε δικιά σας σαλάτα ή γεμίστε το πιάτο σας με αρκετά λαχανικά!
  4. Θα φάτε ή μια μερίδα κυρίως φαγητό ή θα γεμίσετε μία φορά το πιάτο σας με λίγο από ότι θέλετε να φάτε. Μην παρασύρεστε από τα ορεκτικά γιατί τελικά θα φάτε 1 ½ -2 μερίδες φαγητό.
  5. Τρώτε αργά. Να αφήνετε που και που τα μαχαιροπίρουνα να «ξεκουράζονται».
  6. Μπορείτε να πιείτε 2-3 ποτήρια κρασί ή μπύρα.
  7. Εάν θέλετε να φάτε και γλυκό προνοήστε και φάτε λιγότερο κυρίως.
  8. Συνεχίστε κανονικά το πρόγραμμά σας την επόμενη ημέρα!

Προσοχή όσοι έχετε προβλήματα υγείας όπως καρδιοπάθειες, υπέρταση και σάκχαρο! Δεν χρειάζονται υπερβολές γιατί υπάρχει κίνδυνος να αυξηθεί η πίεση αρκετά ή να δημιουργηθεί ταχυκαρδία ή υπεργλυκαιμία και να θέσετε σε κίνδυνο τη ζωή σας!

Και εννοείται ότι δεν οδηγάμε εάν έχουμε πιεί έστω και ένα ποτήρι αλκοόλ!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση