Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Προτάσεις για μεσημεριανό γεύμα

isoro-diatro

Μερικές προτάσεις για μεσημεριανό γεύμα ώστε να κάνετε τον προγραμματισμό της εβδομάδας σας και να γλυτώσετε χρόνο και χρήματα!

Υπενθυμίζω πάντα σαλάτα (ωμή, βραστή, ανάμεικτα λαχανικά, ψητά λαχανικά) με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, λίγο αλάτι και πολλά μυρωδικά και μπαχαρικά!!!

  1. όσπρια (φακές, ρεβύθια, φάβα, φασολάδα, φασόλια μαυρομάτικα ή μπαρμπούνια, γίγαντες, κουκιά)
  2. λαδερό (αρακά, φασολάκια, μπριάμ, μελιτζάνα ιμάμ, μπάμιες)
  3. ρύζι-ζυμαρικό (γεμιστά, ντολμαδάκια, μακαρονάδες, λαζάνια με λαχανικά)
  4. ψάρι μεγάλο ή μικρά
  5. κοτόπουλο ή γαλοπούλα ή κουνέλι σκέτο ψητό ή με συνοδευτικό πατάτες ή ρύζι ή πουρέ ή ζυμαρικό
  6. μπιφτέκια μοσχαρίσια ή μπριζόλα χοιρινή ή μοσχαρίσια
  7. μοσχαράκι λεμονάτο ή κοκκινιστό ή γιουβέτσι με συνοδευτικό πατάτες ή ρύζι ή πουρέ ή ζυμαρικό
  8. Ντάκο με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, ντομάτα τριμμένη, 1 κομ.τυρί φέτα (μέγεθος όσο 2 δάχτυλα) τριμμένο
  9. ομελέτα (2 αυγά, μανιτάρια, πιπεριά, 1κ.σ. ελαιόλαδο στο τηγάνι) ή στραπατσάδα - καγιανά (2 αυγά, ντομάτα τριμμένη, 1κ.σ.ελαιόλαδο, 1 κομ.τυρί φέτα (μέγεθος όσο 2 δάχτυλα) τριμμένο
  10. γαρίδες βραστές ή ψητές ή καλαμάρι ψητό με λαδολέμονο ή σουπιά κρασάτη κ.λ.π.

Ποικιλία είναι το κλειδί και μέτρο!!!!
Γιατί όταν στερούμαστε κάτι το θέλουμε στη διπλάσια ποσότητα! Όλα τα απαγορευμένα...μας φαίνονται πιο ελκυστικά!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση