Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Τι μπορώ να αλλάξω;

Μικρές αλλαγές στη καθημερινή σας ζωή μπορούν να κάνουν ουσιαστική διαφορά και να σας βοηθήσουν να ακολουθήσετε μια πιο υγιεινή διατροφή και να διατηρήσετε ή να χάσετε κιλά. Ξεκινώντας θα προτείνω μικρές αλλαγές όταν πάτε για ψώνια στο σούπερ μάρκετ.

Στο σούπερ μάρκετ λοιπόν πολλές φορές αγοράζουμε πράγματα που δεν χρειαζόμαστε πραγματικά και καταναλώνοντας τα, προσθέτουμε περιττές θερμίδες στο σώμα μας. Αν κάθε φορά που πάμε στο σούπερ μάρκετ αγοράζουμε κάτι θερμιδογόνο (πατατάκια, κρουασάν, γλυκό, κ.α.) αυξάνουμε το βάρος μας από 4 έως 6 κιλά το χρόνο. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό:

  1. Να ψωνίζετε πάντα με λίστα.

  2. Φροντίστε να μην είστε νηστικοί όταν ψωνίζετε.

  3. Να έχετε παρέα μαζί σας, που να σας συμπαραστέκεται, ώστε να μην παρασύρεστε.

  4. Μην αγοράζετε προπαρασκευασμένα ή τρόφιμα έτοιμα προς κατανάλωση.

  5. Υπολογίστε πόσα λεφτά θα χρειαστείτε για τα ψώνια σας και έχετε περίπου μόνο αυτά μαζί σας.

Ακολουθώντας αυτές τις απλές οδηγίες, είναι βέβαιο πως δεν θα παρασυρθείτε να γεμίσετε το καλάθι με τρόφιμα που δεν τα έχετε πραγματικά ανάγκη και τα οποία θα «αναγκαστείτε» να φάτε!

Πόσες φορές το χρόνο δεν μας καλούν σε κάποιο τραπέζι λόγω κάποιας γιορτής ή δεν διοργανώνουμε εμείς. Όλοι αναρωτιέστε «σε αυτή τη περίπτωση τι θα κάνω που είμαι σε δίαιτα;», «τι θα φάω;».

Πολύ συχνά, είτε γιατί παρασύρεστε από την παρέα, είτε γιατί φοβάστε μην σας προλάβουν οι άλλοι, υπερκαταναλώνετε φαγητό. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι μετά από τέτοια γεύματα νιώθετε " φούσκωμα " και δυσφορία. Και επιπλέον μετά από ένα τέτοιο γεύμα νιώθετε ενοχές και τύψεις για ότι φάγατε, επειδή ήταν μεγάλη ποσότητα, ή γιατί φάγατε γλυκό ή γιατί τώρα που το χαλάσατε για μια μέρα πήγαν όλες οι προσπάθειές σας χαμένες.

Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές και χωρίς να σας πιάνει πανικός από τη προηγούμενη μέρα μπορείτε να απολαύσετε τη παρέα και τα φαγητά που θα σας προσφέρουν.

  1. Να αποφασίζεις από πριν τι θα φας.

  2. Μην παρασύρεσαι από τα ορεκτικά.

  3. Φάε πρώτα τη σαλάτα σου και μετά σερβίρισε το φαγητό σου.

  4. Αν θέλεις να φας γλυκό στο τέλος, προνόησε και φάε λιγότερο από τα υπόλοιπα πιάτα.

  5. Τρώγε αργά.

  6. Κάνε μια παύση στο μέσο του γεύματος.

  7. Βάλε την επόμενη μπουκιά στο στόμα σου, αφού έχεις τελειώσει με την προηγούμενη.

Έτσι, απολαύστε σε μικρή ποσότητα ότι θέλετε να φάτε και εάν είναι πολλά τα διάφορα είδη φαγητού επιλέξτε αυτά που δεν τρώτε τόσο συχνά και σας αρέσουν. Χωρίς ενοχές λοιπόν, θα περάσετε καλά και την επόμενη μέρα απλά φάτε λίγο πιο ελαφριά όσοι δεν κάνετε δίαιτα και εσείς που κάνετε συνεχίστε κανονικά το πρόγραμμά σας.

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση