Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Πώς να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας μέσω της διατροφής

anosopiitiko

Απλά και καθημερινά συστατικά της διατροφής μας που όμως ωφελούν την υγεία μας.

Θωρακίστε το γαστρεντερικό σας σύστημα

Ρίγανη. Η ρίγανη μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την υγεία του εντέρου σας και να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Λειτουργεί στο γαστρεντερικό σας βοηθώντας στην εξάλειψη μερικών από τα «κακά» βακτήρια που μπορεί να κυριαρχούν στο πεπτικό σας σύστημα. Επιπλέον, έχει αντιφλεγμονώδες και αντιικές ιδιότητες. Χρησιμοποιήστε τη στο μαγείρεμα, εμπλουτίστε το ελαιόλαδο σας με αυτήν και χρησιμοποιήστε σταγόνες ελαίου ρίγανης στα χαρτομάντηλά σας όταν έχετε τα πρώτα συμπτώματα κρυολογήματος.

Αντικαρκινική προστασία

Μανιτάρια. Όποια και αν είναι η ποικιλία που θα επιλέξετε, τα μανιτάρια είναι τροφές με ελάχιστες θερμίδες, καθόλου χοληστερόλη και πολύ πλούσια γεύση. Περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες και πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες ειδικά εναντίον του καρκίνου του μαστού και του προστάτη.

Φρούτα & λαχανικά με έντονα χρώματα. Όσο πιο έντονο το χρώμα στα φρούτα και τα λαχανικά τόσο πιο υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ουσίες. Φάτε άφθονα καρότα, παντζάρια, χόρτα, βερίκοκα, νεκταρίνια, φράουλες κλπ. Φροντίστε τα λαχανικά και τα φρούτα να είναι εποχής, εάν μπορείτε να είναι βιολογικά για να μην έχουν φυτοφάρμακα και να τα πλένετε καλά με άφθονο νερό ή νερό με ξύδι.

Ανακουφίστε το συκώτι σας

Το συκώτι είναι «το διυλιστήριο» του οργανισμού μας, αφού από αυτό περνούν όλες οι τοξικές ουσίες που περιέχουν οι τροφές π.χ. φυτοφάρμακα, καθώς και τα φάρμακα που χρειάζεται να πάρει κάποιος όταν αρρωσταίνει. Άρα, είναι πολύ σημαντικό να λειτουργεί σωστά για να μπορεί να αποβάλει οτιδήποτε βλαβερό για εμάς.Τα σταυρανθή λαχανικά όπως το λάχανο, το μπρόκολο και το μαρούλι, υποστηρίζουν το συκώτι σας και την ανοσοποιητική λειτουργία , ενισχύοντας την ικανότητα του ήπατος να «ξεπλένει» τις τοξίνες.

Βοηθήστε τα επινεφρίδια σας

Αβοκάντο. Η προσθήκη αυτών στη διατροφή σας είναι ένας εύκολος τρόπος για να υποστηρίξετε τη λειτουργία των επινεφριδίων και την υγεία σας. Το αβοκάντο περιέχει απαραίτητα αμινοξέα, αντιοξειδωτικά και «καλά» λιπαρά που βοηθούν στη παραγωγή των ορμονών επινεφρίνη και αδρεναλίνη από τα επινεφρίδια.

Ενισχύστε το αναπνευστικό σας

Σύμφωνα με την Αγιουρβεδική παράδοση, το τζίντζερ ζεσταίνει το σώμα και βοηθά στην αποσυμφόρηση των πνευμόνων και των ιγμορείων. Επιπλέον, το τζίντζερ βοηθά να καθαρίσει το λεμφικό σύστημα , το οποίο είναι το σύστημα αποχέτευσης του σώματός μας . Βοηθά στην πρόληψη της συσσώρευσης των τοξινών που μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο λοίμωξης .

Βελτιώστε την όραση σας

Οι μαύρες σταφίδες περιέχουν αντιοξειδωτικά ονόματι ανθοκυανοσίδες, οι οποίες βοηθούν στη προώθηση της νυχτερινής όρασης . Επίσης, είναι πλούσιες σε βιταμίνη C - περιέχουν 5 φορές περισσότερη απ’ ότι ένα πορτοκάλι - που τις καθιστά εξαιρετικές για την ενίσχυση της ανοσίας.

 Στηρίξτε το καρδιακό σας σύστημα

Σπόροι κολοκύθας (πασατέμπο). Πλούσιοι σε μαγνήσιο , μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και να μειώσουν τον κίνδυνο για καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικό επεισόδιο .

Βρώμη. Τροφή πλούσια σε βιταμίνες και αδιάλυτες φυτικές ίνες, βοηθά για την καλή λειτουργία του γαστρεντερικού μας, βοηθάει στην μείωση της «κακής» χοληστερόλης και δρα προστατευτικά έτσι στη λειτουργία του καρδιακού συστήματος.

Αντιβηχικό εκχύλισμα

Εκχύλισμα Φασκόμηλου. Λειτουργεί ως αποχρεμπτικό, μαλακώνει τις βλενόδεις εκκρίσεις ώστε να καθαρίσει το αναπνευστικό πιο γρήγορα και να ανακουφιστείτε από το βήχα. Μπορείτε να κάνετε και εισπνοές πάνω από ζεστό νερό με φύλλα φασκόμηλου όπως και ευκαλύπτου.

 Ρόδι. Χάρη στις αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις, αντιβηχικές, στυπτικές, επουλωτικές και αντιδιαρροϊκές του ιδιότητες, ο χυμός του ροδιού χρησιμοποιείται για θεραπευτικούς σκοπούς εδώ και αιώνες. Φάτε τους σπόρους, πιείτε το φρέσκο χυμό του, κάντε πλύσεις και γαργάρες για να επωφεληθείτε από τις ιδιότητές του.

 

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση