Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Νηστεία και απώλεια κιλών (μέρος 2ο)

nist-2

Για να πετύχουμε τη μέγιστη δυνατή πρόσληψη πρωτεϊνών στη περίοδο της νηστείας, θα πρέπει να συνδυαστούν τα όσπρια με δημητριακά (π.χ. φακές με ρύζι (φακόρυζο), ή 1 φέτα ψωμί με τα όσπρια μας ή πατάτα με φασολάδα) ή όσπρια μαγειρεμένα με ταχίνι.

Επίσης καλή πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, είναι τα θαλασσινά (καλαμάρια, σουπιά, χταπόδι, γαρίδες).
Το σίδηρο σε περίοδο νηστείας τον παίρνουμε

από τα όσπρια, τα θαλασσινά και αρκετά λαχανικά. Για την καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου καλό θα είναι να υπάρχει μια πηγή βιταμίνης C στο γεύμα μας π.χ. όσπρια σε συνδυασμό με σαλάτα που θα έχει χυμό λεμόνι ή να έχει ντομάτα & πιπεριά πλούσιες πηγές βιταμίνης C, στη φασολάδα, στους γίγαντες και στις φακές βάζοντας λίγο χυμό ντομάτας έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα και κάτι αντίστοιχο μπορούμε να κάνουμε και με τα θαλασσινά μας. Καλό θα είναι για καμιά ώρα μετά το γεύμα να αποφεύγουμε το καφέ ή το τσάι ή τη σοκολάτα για να γίνεται πλήρης απορρόφηση του σιδήρου.

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση