Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Νηστεία και απώλεια κιλών (μέρος 1ο)

nist-1

Τελικά νηστεύοντας μπορούμε να χάσουμε κιλά; Ένα ερώτημα που βασανίζει πολύ κόσμο αυτές τις μέρες!

Φυσικά και μπορούμε είναι η απάντηση! Αυτό που χρειάζεται είναι ισορροπία στα γεύματα μας και σωστή συνδυασμοί ώστε να είμαστε χορτάτοι και να μην παρασυρόμαστε εύκολα. Τι πρέπει λοιπόν να κάνουμε?
Καταρχάς μοιράστε τη ποσότητα του φαγητού σας σε 5-6 μικρότερα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και προσπαθήστε να τρώτε κάθε 3 ώρες.
Επιλέξτε τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες έτσι ώστε να σας δημιουργούν μεγαλύτερη πληρότητα και τέλος πίνετε άφθονο νερό και ροφήματα τύπου τσάι για να ξεγελάτε την πείνα σας!
Πώς μπορείτε να καλύψετε την ανάγκη του οργανισμού σε πρωτεΐνες και σίδηρο?
Αναμείνατε την απάντηση!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση