Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Παγωμένο γιαούρτι ή frozen yogurt

frozen-yogurt

Με ρωτήσατε ποια η γνώμη μου για το frozen yogurt που είναι μία νέα τάση για δροσερό επιδόρπιο φέτος το καλοκαίρι!

Είναι πολύ καλή επιλογή για επιδόρπιο στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής. Η ποσότητα που βάζουν συνήθως στο κλασικό μέγεθος κυπελάκι ξεκινάει περίπου από τις 120 θερμίδες όταν είναι σκέτο. Ανάλογα όμως με το αν θα βάλετε κάτι για γαρνιτούρα, τι θα είναι αυτό και σε τι ποσότητα οι θερμίδες μπορεί να εκτοξευτούν! Για να ξέρετε οι ξηροί καρποί έχουν περισσότερες θερμίδες από κάποιο ίσως απλό μπισκότο και το γλυκό του κουταλιού λιγότερες από κάποιο σιρόπι σοκολάτας!

Μπορείτε όμως να φτιάξετε και μόνοι σας στο σπίτι το ίδιο ακριβώς με λιγότερα λιπαρά. Απλά βάζετε ένα κεσεδάκι γιαούρτι με κομ. φρούτων 0-2% λιπαρά που έχετε στο σπίτι για 1-2 ώρες στη κατάψυξη και έτσι μετατρέπετε το γιαούρτι που έχετε π.χ. για απογευματινό στη δίαιτά σας, σε μια πιο ευχάριστη ίσως υφή!!!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση