Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Κανόνες των Διακοπών

kalokairi-diatrofi-xalarwsi

Οι περισσότεροι ή είστε σε διακοπές ή είστε σε διάθεση διακοπών - χαλάρωσης! Καλά κάνετε!
Χρειάζεται κάθε τόσο ένα διάλειμμα από όλα ακόμα και από τη δίαιτα!

Γιατί η ευχάριστη αλλαγή της διάθεσης σημαίνει, περισσότερη όρεξη για να πετύχετε τους στόχους σας όταν επιστρέψετε από τις διακοπές!

Οι χρυσοί κανόνες των διακοπών για να μην πάρετε βάρος είναι:

  1. Να τρώτε κάθε 3-4 ώρες ώστε να μην πεινάτε πάρα πολύ
  2. Να τρώτε 1 κύριο γεύμα
  3. Τρώμε πρώτα ένα πιάτο σαλάτα (μόνο λαχανικά όχι τυρί, κρέας, παξιμάδια, μακαρόνια) και μετά τρώμε 1 μερίδα ή γεμίζουμε 1 πιάτο μόνο μία φορά με ότι θέλουμε να φάμε. 1 ποτηράκι κρασί ή ούζο ή 1 μπύρα μπορεί να συνοδεύει το γεύμα.
  4. Άσκηση: κολύμπι, περιπάτους, ρακέτες.....

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση