Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Θαλασσινά: Απαγορευτικά για τη δίαιτα ή όχι;

8alassina

Πολλοί έχουν στο μυαλό τους, τους καλοκαιρινούς μεζέδες: γαρίδες σαγανάκι, γαρίδες τηγανητές, καλαμαράκια τηγανητά, μύδια σαγανάκι, καλαμάρι γεμιστό κλπ, ως κάτι απαγορευτικό ειδικά για κάποιον που κάνει δίαιτα.

Οπότε τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση;
Κλεινόμαστε στο σπίτι και πάμε με τη παρέα μόνο για καφέ ή λέμε δε βαριέσαι ας χαλάσω το πρόγραμμα στις διακοπές και όταν επιστρέψω θα ξανακάνω δίαιτα;

Ούτε το ένα αλλά ούτε το άλλο είναι λύση. Το να στερήστε την έξοδο με φίλους είναι κάτι το οποίο θα σας κουράσει ψυχολογικά και θα ενοχλήσει και τους φίλους σας ίσως. Όμως δίαιτα ΔΕΝ σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι ΚΛΕΙΝΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ μου και θα ξαναβγώ όταν έχω χάσει τα κιλά που θέλω! Και όσον αφορά το δεύτερο, όταν λέμε να χαλαρώσουμε στις διακοπές- να κάνουμε ένα διάλειμμα ενώ είμαστε σε δίαιτα συνήθως παραχαλαρώνουμε, γυρνάμε από τις διακοπές και έχουμε πάρει 3-4 κιλά και μετά δύσκολα ξαναπαίρνουμε την απόφαση να συνεχίσουμε τη προσπάθεια.

Άρα τι κάνουμε;
Συνεχίζουμε να προσέχουμε και στις διακοπές αλλά τρώμε απ' όλα!
Πώς θα το κάνουμε αυτό;
Καταρχάς όλους τους θαλασσινούς μεζέδες μπορείτε να τους βρείτε και ψητούς στα κάρβουνα αντί για τηγανητούς. Αλλά μπορείτε όμως να φάτε και 1 φορά/βδομάδα τηγανητά.
Ο κανόνας είναι ότι θα ξεκινήσετε στη ταβέρνα παραγγέλνοντας και τρώγοντας πρώτα ένα πιάτο σαλάτα (απλή-μόνο με λαχανικά, ωμή π.χ. αγγουροντομάτα, ή βραστή π.χ. χόρτα ή ψητά λαχανικά στα κάρβουνα π.χ. μανιτάρια), την ώρα που οι υπόλοιποι τρώνε τα ορεκτικά. Έτσι θα "γλιτώσετε" τις περιττές θερμίδες των ορεκτικών αλλά θα τρώτε και εσείς κάτι. Μετά θα συνεχίσετε με 1 μερίδα κυρίως πιάτο π.χ. καλαμαράκια τηγανητά!
Αν παρόλα αυτά θέλετε να φάτε και ορεκτικά τότε θα πείτε να φέρουν πρώτα μόνο τις σαλάτες και μετά τα ορεκτικά, μαζί με τα κυρίως πιάτα. Οπότε αυτό που θα κάνετε είναι να γεμίσετε 1 φορά το πιάτο σας (ως τη φάσα του πιάτου και όχι βουναλάκι!) με λίγο από ότι θέλετε να φάτε. Έτσι θα φάτε πάλι μια μερίδα φαγητό που θα έχει ποικιλία και δεν θα νιώθετε ότι στερήστε κάτι!
Τις υπόλοιπες μέρες προσπαθήστε να ακολουθήσετε τη δίαιτά σας κανονικά!

 

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση