Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Τι θα φάω στη ταβέρνα ή σε κάποια κοινωνική εκδήλωση με φαγητό;

taverna

Δειλά δειλά ξεκίνησαν οι εξορμήσεις του σαββατοκύριακου που για πολλούς σημαίνουν βόλτα, μπάνιο, καφές και τελικά φαγητό εκτός σπιτιού. Τι κάνουμε όμως όταν πρέπει να φάμε εκτός σπιτιού;

Δίαιτα ή διατροφή ΔΕΝ σημαίνουν ΣΤΕΡΗΣΗ! Εννοείται ότι για όσο διάστημα προσέχετε τη διατροφή σας δεν πρέπει να κλείνεστε στο σπίτι σας και να μην πηγαίνετε σε διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις! Αυτά θα τα έχετε μια ζωή κάθε χρόνο (γενέθλια, γιορτές, διακοπές, γάμους κλπ) πρέπει να μάθετε να τα αντιμετωπίζετε!

Καταρχάς δεν πρέπει να σας πιάνει πανικός! Ο πανικός οδηγεί στην υπερφαγία, μετά έρχεται η βαρυστομαχιά και η δυσαρέσκεια, ακολουθούν οι τύψεις και όλα αυτά είναι ένας φαύλος κύκλος που δεν θα τελειώσει ποτέ εάν δεν ακολουθήσετε κάποιες απλές συμβουλές!

  1. Δεν παραλείπετε κανένα γεύμα μέχρι την ώρα της εξόδου. Συνεχίζετε να τρώτε κάθε 3-4 ώρες όπως είναι το πρόγραμμά σας.
  2. Εάν η έξοδος είναι βραδινή αντιστρέφετε το βραδινό με το μεσημεριανό γεύμα έτσι ώστε να αφήσετε το κυρίως γεύμα για την έξοδό σας.
  3. Ξεκινάτε το γεύμα σας με σαλάτα (ωμά ή βραστά ή ψητά λαχανικά με ελαιόλαδο, λεμόνι ή ξύδι). Παραγγείλτε δικιά σας σαλάτα ή γεμίστε το πιάτο σας με αρκετά λαχανικά!
  4. Θα φάτε ή μια μερίδα κυρίως φαγητό ή θα γεμίσετε μία φορά το πιάτο σας με λίγο από ότι θέλετε να φάτε. Μην παρασύρεστε από τα ορεκτικά γιατί τελικά θα φάτε 1 ½ -2 μερίδες φαγητό.
  5. Τρώτε αργά. Να αφήνετε που και που τα μαχαιροπίρουνα να «ξεκουράζονται».
  6. Εάν θέλετε να φάτε και γλυκό προνοήστε και φάτε λιγότερο κυρίως.
  7. Συνεχίστε κανονικά το πρόγραμμά σας την επόμενη ημέρα!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση