Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Μήπως ήρθε η ώρα θα χάσετε αυτά τα 2-3 κιλά που πήρατε στις διακοπές;

xast-kil-diakop

Μην πείτε "έλα μωρέ δεν πειράζει, τι είναι 2 κιλά;!"
Γιατί αν δεν τα χάσετε τώρα μπορεί να έρθει ο χειμώνας και τα 2 να γίνουν 5, μετά τις γιορτές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς τα 5 θα έχουν γίνει 7-8 και μετά.....ΕΚΠΛΗΞΗ!

Αντί λοιπόν να κάνετε 1-2 βδομάδες το πολύ δίαιτα τώρα....την άνοιξη θα πρέπει να κάνετε 2-3 μήνες δίαιτα!

Τι είναι λοιπόν πιο εύκολο;

Ξεκινάμε λοιπόν με θετική διάθεση!

1ον: Λέμε ΟΧΙ στις στερητικές, μονοφαγικές και χημικές δίαιτες που υπόσχονται θαύματα!!!! Αν ίσχυαν όσα υπόσχονται αυτές οι δίαιτες, τα χάπια, οι κρέμες κλπ όλοι θα ήμασταν σε φυσιολογικό βάρος και υγιείς!

2ον: Ξεκινήστε και οργανώστε ένα πλάνο διατροφής για 1-2 βδομάδες με βάση το πρόγραμμά σας (π.χ. ωράριο δουλειάς) και φροντίστε να ξεκινήσετε με το πρωινό 30'-1 ώρα αφότου ξυπνήσετε και τα υπόλοιπα γεύματα να ακολουθούν κάθε 3-4 ώρες!
Τα γεύματα θα πρέπει να είναι 5-6 με πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό πλήρη γεύματα και δεκατιανό, απογευματινό και προ ύπνου πιο μικρά γεύματα τύπου σνακ.

3ον: 1 κύριο γεύμα/ημέρα το οποίο θα έχει 1 πιάτο σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, (ξύδι, λεμόνι, βαλσάμικο απεριόριστα, αλάτι με μέτρο & 1 μερίδα φαγητό
1 φ. ψωμί ολ. αλέσεως μόνο με φαγητό που είναι πρωτεϊνούχα π.χ. μπριζόλα σκέτη ή κοτόπουλο ή ψάρι & με τα λαδερά που δεν έχουν πατάτες ή ρύζι π.χ. φασολάκια λαδερά ή μπάμιες

4ον: πλήρη γεύματα= πρέπει να έχουν & υδατάνθρακες & πρωτεΐνες & λιπαρά!!!! π.χ. γάλα με δημητριακά ή τοστ με τυρί & γαλοπούλα, σαλάτα με 1 μικρό παξιμάδι & 1 αυγό βραστό

5ον: υπολογίστε και γράψτε στο πλάνο σας 1 φορά/βδομάδα αντί για απογευματινό να φάτε ένα ατομικό γλυκό

6ον: αφού φτιάξετε το πλάνο, κάντε το σημείωμα και πηγαίντε στο σούπερ μάρκετ και αγοράστε μόνο τη ποσότητα που χρειάζεστε για 1 βδομάδα (τα ίδια φαγητά μπορεί να φάει και όλη η οικογένεια!!!!!!)

7ον:εάν στο πλάνο σας μπορείτε και θέλετε υπολογίστε και γράψτε ώρα και ημέρα για 30'-45' περπάτημα ή κολύμπι ή όποια άλλη δραστηριότητα!

Καλή αρχή σε όλους!
Το πλάνο του καθενός είναι η δέσμευσή του-το συμβόλαιό του και θα πρέπει να το τηρήσει για 1-2 βδομάδες ή όσο θέλει ο καθένας!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση