Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Τα κιλά των καλοκαιρινών διακοπών πώς θα τα χάσω;

lose-weight

Είναι βέβαιο πως στις διακοπές όλοι χαλαρώνουμε και δεν σκεφτόμαστε τόσο τι πρέπει να φάμε και τι όχι. Δίνουμε άφεση αμαρτιών στον εαυτό μας για τις λίγες αυτές μέρες «απόλαυσης» που έχουμε μέσα στο χρόνο. Όμως σε αρκετές περιπτώσεις η ζυγαριά μας επαναφέρει στη πραγματικότητα… Τα παραπανίσια κιλά που πήραμε στις διακοπές, είναι παροδικά και θα χαθούν εύκολα, εφ’ όσον ακολουθηθεί ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης.

Τα κιλά αυτά δεν θα πρέπει να πανικοβάλλουν κανένα και δεν χρειάζεται να οδηγούμαστε σε στερήσεις, οι οποίες τελικά έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά και μπορεί να δημιουργήσουν ακόμα και προβλήματα υγείας.

Καταρχάς, ο μέγιστος αριθμός κιλών που θα πρέπει να χάσει κάποιος είναι έως 4 κιλά το μήνα για να έχει πρωτίστως καλή υγεία σωματική και ψυχική. Με μικρά τρικ που θα σας πω μπορεί να επιτευχθεί απώλεια κιλών, σε υγιή άτομα πάντα, η οποία όμως θα ποικίλλει από άτομο σε άτομο γιατί όπως έχουμε προαναφέρει η δίαιτα πρέπει να είναι εξατομικευμένη.

  1. Απαραίτητο το πρωινό και τα 5 μικρά γεύματα μέσα στη μέρα γιατί μας δίνουν ενέργεια και αποτρέπουν το συνεχές τσιμπολόγημα που μας προσδίδει θερμίδες που δε χρειαζόμαστε.
  2. Σερβίρουμε πρώτα ένα βαθύ πιάτο σαλάτα με 1-2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο. Ξεκινώντας με τη σαλάτα, χωρίς να υπάρχει άλλο φαγητό στο τραπέζι, χορταίνουμε σε μεγάλο βαθμό γιατί οι φυτικές ίνες που έχουν όλα τα λαχανικά μας φουσκώνουν και δημιουργούν αίσθημα κορεσμού. Έτσι θα φάμε μικρότερη ποσότητα φαγητού, εξοικονομώντας θερμίδες. Τέλος, οι φυτικές ίνες καθυστερούν τη χώνεψη και δε πεινάμε σύντομα μετά το γεύμα, αποφεύγοντας το τσιμπολόγημα.
  3. Μπορείτε να σερβίρετε το φαγητό σας σε μικρότερο πιάτο. Με αυτό τον τρόπο θα τρώτε από όλα τα φαγητά που τρώγατε και πριν αλλά σε μικρότερη ποσότητα και θα κερδίσετε έτσι αρκετές θερμίδες.
  4. Μειώστε το αλάτι στο φαγητό σας. Η κατακράτηση υγρών θα μειωθεί και θα νιώσετε άμεσα να «ξεφουσκώνεται».
  5. Καλό θα είναι να μειώσετε τη κατανάλωση κρέατος σε 1 φορά/βδομάδα για το κόκκινο και 1 φορά/βδομάδα για το άσπρο και να το αντικαταστήσετε με λαδερά, όσπρια και ψάρι, τρόφιμα πολύ θρεπτικά, πλούσια σε βιταμίνες και με λιγότερες θερμίδες από το κρέας.

Μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό και καλό θα είναι να εντάξετε και την άσκηση ή το περπάτημα τουλάχιστον 4 φορές/βδομάδα στο πρόγραμμά σας για να επιτευχθεί πιο γρήγορα ο στόχος σας αλλά κυρίως για να διατηρηθεί η απώλεια των κιλών.

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση