Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Καρύδια

karidia

Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο και αντιοξειδωτικά συστατικά όπως βιταμίνη Ε.

Περιέχουν σημαντικές ποσότητες φυτικών στερολών καθώς και μονοακόρεστων και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, ευεργετικών για τη καλή λειτουργία της καρδιάς.

Προσοχή όμως γιατί τα καρύδια όπως και όλοι ξηροί καρποί είναι πλούσια σε θερμίδες οπότε μην το παρακάνετε.

Η ποσότητα που συστήνεται είναι μια χούφτα (που να κλείνει) ανάλατοι ξηροί καρποί ή 8-10 τεμάχια 3-4 φορές/βδομάδα.

Εναλλακτικά, βάλτε τους σε γιαούρτι ή σε κάποια σαλάτα σε μικρή ποσότητα ή συνδυάστε τους με τα δημητριακά πρωινού!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση