Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Σύκο: το φρούτο του Αυγούστου

sika

Τα σύκα έχουν πλούσια υφή και γεύση. Περιέχουν θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες Α, Β1 και Β2 και μέταλλα όπως ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο, μαγγάνιο, νάτριο, κάλιο κ.ά. Μπορείτε να τα καταναλώσετε σκέτα, αλλά και να τα προσθέσετε στο επιδόρπιο ή τη σαλάτα σας για να της δώσετε έξτρα γεύση.

Είναι γνωστή η δράση τους κατά της δυσκοιλιότητας, αφού είναι πλούσια σε φυτικές ίνες όμως είναι επιπλέον ευεργετικά 1) έναντι των καρδιοπαθειών αφού έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωσή τους βοηθάει τη μείωση των τριγλυκεριδίων, 2) συμβάλουν στη διατήρηση της οστική πυκνότητας αφού είναι πλούσια σε ασβέστιο, 3) είναι αφροδισιακά, 4) είναι αρκετά χορταστικά και με 2-3 σύκα κάποιος μπορεί να νιώσει κορεσμό πιο εύκολα σε σχέση με κάποιο άλλο φρούτο.

Χρειάζεται όμως προσοχή στη κατανάλωση! Υπερβολική κατανάλωση μπορεί να οδηγήσει σε διάρροια και δεν επιτρέπετε να καταναλώνουν σύκα άτομα με ευερέθιστο έντερο ή έλκη εντέρου γιατί τα σποράκια που έχει επιτείνουν το πρόβλημα.

Από θερμιδικής άποψης 1 σύκο αντιστοιχεί σε ένα φρούτο και έχει περίπου 68 θερμίδες!

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση