Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Κεράσια

kerasia

Κεράσια: Το Φρούτο Αυτού Του Μήνα

Τα κεράσια περιέχουν αρκετά μεταλλικά άλατα, φυτικές ίνες και ελαγικό οξύ.

Είναι ιδιαίτερα πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη B, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο και χαλκό.

Ένα κεράσι αποδίδει περίπου 4 θερμίδες. Μία μερίδα κεράσια είναι 10-12 κεράσια και μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ ισορροπημένο και πλούσιο σνακ ή μαζί με ημίπαχο γιαούρτι ή γάλα στο μπλέντερ μαζί με πολλά παγάκια ένα τέλειο με λίγες θερμίδες milkshake-smoothies

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση