Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Ντομάτα η θαυματουργή!

ntomata

Το κύριο λαχανικό του καλοκαιριού είναι η κατακόκκινη και μοσχοβολιστή ντομάτα.
Υπάρχουν διάφορες ποικιλίες αλλά οι βιταμίνες και τα οφέλη για την υγεία είναι τα ίδια.

Είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών Α, C και Κ, καλίου και μαγγανίου. Επίσης, είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνη Ε (α-τοκοφερόλη), θειαμίνη, νιασίνη, βιταμίνη Β6, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο, φώσφορο, χαλκό και β-καροτένιο.

Επιπλέον, περιέχει λυκοπένιο (κόκκινο χρώμα) και γι’ αυτό έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Μάλιστα φαίνεται ότι, η απορρόφηση και η συγκέντρωση του λυκοπενίου είναι υψηλότερη όταν η ντομάτα είναι μαγειρεμένη

Οι βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία της ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, προστατεύουν από τον καρκίνο, ρυθμίζουν το σάκχαρο, βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης και ενισχύουν τα οστά.

Μια ντομάτα μέτριου μεγέθους περιέχει περίπου 25 θερμίδες, 2 γρ. πρωτεΐνες, 5γρ. υδατάνθρακες, 1 γρ. φυτικές ίνες

Σε καμία περίπτωση η ντομάτα και κανένα λαχανικό δεν κάνει κατακράτηση υγρών!

 

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση