Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Έφηβοι και γερά κόκκαλα

Εκτός από γάλα, τι άλλο χρειάζεται ένας έφηβος για γερά κόκκαλα;

Ασβέστιο

Γαλακτοκομικά, αποξηραμένα φρούτα, πράσινα λαχανικά, ξηροί καρποί, όσπρια.

Βιταμίνη D

Συντίθεται με την έκθεση στον ήλιο (20-30 λεπτά/ημέρα), εμπλουτισμένα τρόφιμα.

Μαγνήσιο και Φώσφορος

Ξηροί καρποί, όσπρια, δημητριακά ολικής αλέσεως, πράσινα λαχανικά, κακάο, σουσάμι, λιναρόσπορος, φύτρο σιταριού, μικρά ψάρια, μοσχαρίσιο συκώτι, γάλα και θαλασσινά.

Επίσης διατροφή επαρκή σε πρωτεΐνες, καθημερινή άσκηση και αποφυγή καπνίσματος.

 

Πηγή: ΕΥΖΗΝ

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση