Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Συμβουλές για αργή και σταθερή απώλεια

santa-clause

Καθώς πλησιάζουν οι γιορτινές ημέρες, πολλοί βρίσκονται σε πανικό για το τι θα φορέσουν στα διάφορα καλέσματα που θα πάνε και στο ρεβεγιόν, ειδικά εάν έχουν πάρει κάποια κιλά. Παρακάτω θα σας προτείνω κάποιους απλούς κανόνες, που θα σας βοηθήσουν τόσο στη διατήρηση του βάρους σας όσο και σε μικρή απώλεια εάν το επιθυμείτε.

  1. 5-6 μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας (μειώνεται το αίσθημα της πείνας και ελέγχεται καλύτερα η επιθυμία για γλυκό).
  2. Προσπαθήστε να μην παραλείπετε γεύματα (εάν είστε στο δρόμο και δεν έχετε πάρει από το σπίτι κάτι μαζί σας, αγοράστε ένα χυμό χωρίς ζάχαρη από το περίπτερο ή ένα γιαούρτι ή κράκερ ή κριτσίνια).
  3. Τρώμε πάντα χαλαροί και στο τραπέζι χωρίς τηλεόραση.
  4. 1 κύριο γεύμα την ημέρα μεσημέρι ή βράδυ.
  5. Ξεκινήστε το γεύμα σας με σαλάτα και αφού τη φάτε τότε να σερβίρετε τη μερίδα του φαγητού- εάν θέλετε να μειώσετε το βάρος σας συνεχίστε να τρώτε ότι και η υπόλοιπη οικογένεια αλλά σερβίρετε το φαγητό σας στο πιάτο του φρούτου.
  6. Να τρώτε αργά και να απολαμβάνετε τη κάθε μπουκιά του φαγητού σας.
  7. Τελειώστε το γεύμα σας όταν νιώθετε κατά 80% χορτάτοι.
  8. Ποτέ μην τρώτε τα περισσεύματα τον άλλον.
  9. Μετά από κάθε γεύμα βουρτσίστε τα δόντια σας ή μασήστε μια τσίχλα με γεύση μέντα ή δυόσμο (η αίσθηση καθαριότητας- φρεσκάδας και η διαφορετική γεύση στο στόμα θα σας αποτρέψουν από το τσιμπολόγημα).

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση