Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Μας έμειναν φαγητά...

fagita-pasxa

Χριστός Ανέστη σε όλους!
Ελπίζω να περάσατε όλοι πολύ καλά και να ξεκουραστήκατε! Ήρθε η ώρα όμως όλοι μας, να ξεσκαρτάρουμε ότι μας έμεινε από φαγώσιμα.

Καταρχάς, τα μαγειρεμένα φαγητά που έχουν περισσέψει να ξέρετε ότι στη συντήρηση του ψυγείου διατηρούνται περίπου 4-5 μέρες τα κρεατικά, 2-3 ζυμαρικά, ρύζι και φαγητά με σάλτσες!

Τα γλυκά από την άλλη ειδικά τα κουλουράκια, τα τσουρέκια και τα σοκολατένια αυγά διατηρούνται για πολύ περισσότερο. Όμως όσο τα κρατάμε στο σπίτι τόσο θα τρώμε λίγο κάθε μέρα για 1-2 βδομάδες. Ακόμα και αυτό το λίγο παραπάνω μπορεί σε διάστημα 2 βδομάδων να μας προσθέσει 2-3 κιλά, γι αυτό προσοχή!

Να σας δώσω ένα παράδειγμα, μια ασθενής στο γραφείο, μου έδωσε τη συνταγή για τα πασχαλιάτικα κουλούρια που έφτιαξε και μου λέει "Στέλλα βγάλε μου θερμίδες και πες μου σε ποιο γεύμα μπορώ να τρώω 1-2 κουλουράκια και με τι να τα αντικαταστήσω". Υπολογίζω τα υλικά, βγάζω τις θερμίδες και τελικά το κάθε κουλουράκι είχε ....200 θερμίδες!

Η απάντησή μου: " 1 κουλουράκι το απόγευμα με το καφέ αλλά 2-3 φορές/βδομάδα" " Μα αυτό δεν θα με χορτάσει" απάντησε. ΄"Τότε διάλεξε ή 2 φρούτα που έχουν περίπου 120-130 θερμίδες ή 1 γιαούρτι 2% με 1 κγλ μέλι που έχει 130 θερμίδες ή 1 κουλουράκι που έχει 200 θερμίδες".....Τελικά μοίρασε τα κουλουράκια σε φίλους και συνέχισε τη διατροφή της και όποτε ήθελε να φάει κάτι γλυκό το υπολογίζαμε στο πρόγραμμα όταν και όποτε το είχε ανάγκη.

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση