Nutri-Book

Στελλα Βαλουρδου

Διατροφή την ημέρα του Πάσχα

pasxa

Τη Κυριακή του Πάσχα, όλοι θα φάμε το καθιερωμένο αρνί, κοκορέτσι, θα τσουγκρίσουμε αυγά και για γλυκό πέραν των άλλων θα φάμε και τσουρέκι, πασχαλιάτικα κουλουράκια και σοκολατένιες λιχουδιές.

Είτε νηστεύετε είτε όχι, είτε προσέχετε τη διατροφή σας είτε όχι μην το παρακάνετε τη Κυριακή του Πάσχα ή/και τη Δευτέρα!!!

Θα ξαναφάτε και τις επόμενες ημέρες! Δεν χρειάζεται να φάτε σαν να μην υπάρχει αύριο! Πολλές οι πιθανές παρενέργειες εάν το παρακάνετε: πονόκοιλος, ζαλάδα ή/και λιποθυμία, διάρροια (ειδικά εάν νηστεύετε), αυξημένη πίεση και τέλος δυσφορία στο στήθος με μεγάλη πιθανότητα να καταλήξετε στο νοσοκομείο! Προσοχή λοιπόν γιατί τα περιστατικά με καρδιαγγειακά νοσήματα είναι πολύ συχνά εκείνες τις ημέρες στα εφημερεύοντα νοσοκομεία! Και μην πείτε: "Έλα μωρέ εμένα δε πρόκειται να μου τύχει κάτι!"

Ενδεικτικά μπορείτε να έχετε ένα πλάνο διατροφής στο μυαλό σας:

Πρωινό: γάλα ή χυμό με 1 φέτα τσουρέκι ή 2 κουλουράκια

Δεκατιανό: 2 φρούτα ή 1 κόκκινο αυγό με ½ φ. ψωμί & 1 κομ. τυρί

Μεσημεριανό: 1 πιάτο σαλάτα + 1 πιάτο που θα γεμίσετε ΜΟΝΟ ΜΙΑ φορά με ότι θέλετε να φάτε (αρνί, κοκορέτσι, τζατζίκι, τυρί, πίτα κλπ)

Απογευματινό: 2 φρούτα ή 1 κομ. γλυκό ή λίγο γιαούρτι με μέλι ή γλυκό κουταλιού

Βραδινό: 1 σαλάτα εποχής με λίγο λάδι ή γάλα με δημητριακά ή γιαούρτι ή φρούτα.



Σας εύχομαι Καλή Ανάσταση!

 

Προσθέστε ένα σχόλιο


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση